به گزارش خبرنگار دانشگاه؛ این تیم با حضور صدا و سیما، اصحاب رسانه (البته یزدفردا دعوت نبود و شاید جزو هیچکدام از نظر مسئولین دانشگاه به حساب نمی آید)و مسئولین واحد صبح روز 27 تیرماه در جلو درب ورودی دانشگاه با حلقه های گل مورد استقبال قرار گرفت و سپس راهی معراج شهدای گمنام دانشگاه شد.

در ادامه این افتخار آفرینان کشور با اهداء حلقه های گل به هشت شهید گمنام دانشگاه، به استقبال سخنان ریاست واحد رفتند.

دکتر مسلمین در این مراسم در سخنرانی خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : امروز در مقدس ترین مکان دانشگاه نظاره گر یک موفقیت دیگر جوانان این مرز و بوم هستیم و من و دیگر همکاران از همه آنها قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد : این مسابقات با حضور تیمهای مطرح جهان چون آلمان، آمریکا، ژاپن، هند و ... برگزار شد و جایی بسی خرسندی است که این جوانان خوش ذوق با امکاناتی بسیار کمتر از کشورهای صنعتی مقام اول دنیا را کسب کردند و انشاءا... دانشگاه حمایت خود را از این افتخار آفرینان بیشتر خواهد کرد.


دکتر مسلمین در ادامه با اشاره به دیگر رتبه های واحد یزد گفت : واحد یزد در تمامی زمینه ها همیشه جزء برترین واحدهای سراسر کشور بوده است و انشاءا... با فعالیت هایی که انجام شده است به زودی به واحد جامع تبدیل خواهد شد.

همچنین در ادامه مهندس محمد رضا جناب زاده سرپرست تیم نیز با ارائه گزارشی از مسابقات و وضعیت تیم خواستار توجه بیشتر به شاخه های دیگر تیم شد تا انشاءا... در مسابقات آینده بتوانند در شاخه های دیگر نیز حائز رتبه برتر جهان شوند.

در پایان نیز اعضای هیأت رئیسه و تیم رباتیک طی جلسه ای به بررسی مسائل و مشکلات تیم پرداخته و در جهت رفع آنها برنامه ریزی نمودند.http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=363691.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا